Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Τροφές που κόβουν την όρεξη

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Ομορφιά
Το αίσθημα της πείνας είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μιας ισορροπημένης διατροφής. Μας βάζει να ξεκινάμε τα τσιμπολογήματα, φορτώνοντας μας με περιττές θερμίδες, τις περισσότερες φορές καταστροφικές για το σώμα μας. Γι’ αυτόν τον λόγο, χρειάζεστε τροφές  που θα σας κρατάνε μακριά από αυτές τις ατασθαλίες, κρατώντας σας χορτάτες μέχρι το επόμενο γεύμα. 

Σαλάτες: Πριν το γεύμα σας, φάτε μια πράσινη σαλάτα. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Αβοκάντο: Τα αβοκάντο περιέχουν υγιή μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία θα σας κρατήσουν χορτάτες. 

Αυγά:  Έρευνες έδειξαν ότι  σας βοηθούν να ελέγξετε την πείνα σας μέχρι και 36 ώρες μετά.

Μήλα: Το μήλο είναι πλούσιο σε βιταμίνες, διαιτητικές ίνες και μεταλλικά στοιχεία.  Ένα μήλο περιέχει τουλάχιστον 5 γραμμάρια φυτικές ίνες με υψηλή περιεκτικότητα  σε νερό δημιουργώντας σας το αίσθημα της πληρότητας.

Ξηροί καρποί: Είναι καλή πηγή των -κατασταλτικών της πείνας- φυτικών ινών , οι οποίες απορροφώνται  αργά.

Βρώμη: Σας κρατάει   χορτάτες για πολλές ώρες. Ξεκινήστε τη μέρα σας φτιάχνοντας  το πρωινό σας με μπάρες βρώμης μέσα σε γάλα.

Σολομός: Παρέχει  πρωτεΐνη και Ω3 λιπαρά.  Η πρωτεΐνη έχει την ιδιότητα να μας χορταίνει και τα Ω3 λιπαρά  δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού. 

Μπαχαρικά:  Τα πικάντικα φαγητά  αυξάνουν το ρυθμό του μεταβολισμού σας. 

Λιναρόσπορος: Μια κουταλιά σούπας περιέχει 2 γραμμάρια Ω3  και 3 γραμμάρια φυτικών ινών. Ο λιναρόσπορος  αυξάνει τα επίπεδα της ορμόνης (χολοκυστοκίνης) που ευθύνεται για την όρεξή μας.

Μαύρη σοκολάτα: Σας βοηθά να ελέγξετε την όρεξή σας και περιέχει αντιοξειδωτικά.  1-2 κομμάτια την ημέρα.

Καφεΐνη: Εκτός  από τις ευεργετικές της ιδιότητες, η καφεΐνη καταστέλλει την όρεξη.

Πράσινο τσάι: Διεγείρει τις ορμόνες που ελέγχουν την όρεξη, αυξάνει τον μεταβολισμό, μας δίνει ενέργεια και γνωστό για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Νερό: Η ενυδάτωση του οργανισμού έχει άμεση  σχέση με την πείνα, γι’ αυτό όταν ο οργανισμός μας μένει αφυδατωμένος, κουραζόμαστε πιο εύκολα και ο οργανισμός μας ζητάει τροφή. Οπότε, πριν ξεκινήσετε να τρώτε, πιείτε ένα ποτήρι νερό.

Συντακτική ομάδα: Περιμένη Ποτούλα 
(Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής)

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Ομορφιά
Συντακτική Ομάδα
24/11/12 13:51
Αρέσει: 4 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>    
Όμορφα και λαμπερά μαλλιά!

Τα μαλλιά μας δείχνουν όμορφα όταν έχουν όγκο...

Διαβάστε περισσότερα...
Tattoo or not to do?

Είναι γενικά πλέον αρκετά της μόδας να ‘’χτυπάμε’’ tattoo...

Διαβάστε περισσότερα...
Πώς βρίσκετε το ιδανικό σας βάρος;

Υπάρχουν δύο μέθοδοι υπολογισμού: 1. Ο τύπος Λόρενς...

Διαβάστε περισσότερα...