Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Σημάδια στο σώμα σας που δείχνουν πως βιώνετε άγχος

Το χρόνιο στρες έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία (ημικρανίες, κατάθλιψη και καρδιοπάθειες, μεταξύ άλλων), αλλά οι περισσότεροι δεν συνειδητοποιούν καν πόσο αγχωμένοι είναι. Μάθετε να αναγνωρίζετε τις ενδείξεις ότι το σώμα σας είναι στρεσαρισμένο.

Μύτη
Ένδειξη στρες: Φτερνίζεστε και έχετε καταρροή.
Το στρες μπορεί να αυξήσει την αντίδραση στα αλλεργιογόνα, επειδή αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό.
Χαλαρώστε: Τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα για τις αλλεργίες μπορεί να βοηθήσουν, αλλά το ίδιο κάνει και η άσκηση. Οι τακτικές 30λεπτες προπονήσεις επιταχύνουν την έκκριση επινεφρίσης, του φυσικού αποσυμφορητικού του οργανισμού.

Δέρμα
Ένδειξη στρες: Βγάζετε σπυράκια. Όταν έχετε ένταση, το σώμα σας εκκρίνει επιπλέον αδρεναλίνη, που προκαλεί την έκκριση σμήγματος, ενός ελαίου που με τη σειρά του προκαλεί σπυράκια και στίγματα. Όσο αυξάνεται η παραγωγή αδρεναλίνης, τόσο αυξάνεται και η παραγωγή σμήγματος.
Χαλαρώστε: Πλένετε τις προβληματικές περιοχές δύο φορές ημερησίως. Τα καθαριστικά με μορφή τζελ ή αφρού είναι τα καλύτερα για τη διάλυση του σμήγματος. Αν δεν μειωθεί η λιπαρότητα, ζητήστε από τον γιατρό σας να σας γράψει μια ρετινοειδή κρέμα που ρυθμίζει το σμήγμα.

Μαλλιά
Ένδειξη στρες: Παρουσιάζετε «κενά». Λόγω του άγχους τα μαλλιά σας μπορεί να σταματήσουν να μεγαλώνουν, λόγω των ορμονών που παρεμβαίνουν στην ανάπτυξη των μαλλιών.
Χαλαρώστε: Φροντίστε να λαμβάνετε αρκετό σίδηρο, λιπαρά οξέα Ω3 και βιταμίνη Β12, που προωθούν την υγεία των μαλλιών. Καταναλώνετε τροφές όπως το μπρόκολο και ο σολομός.

Σαγόνι
Ένδειξη στρες: Σας φαίνεται ότι η γνάθος σας έχει πάρει φωτιά. Ίσως τρίζετε τα δόντια σας τη νύχτα, κάτι που προκαλείται από την ένταση.
Χαλαρώστε: Πιέστε μια χλιαρή κομπρέσα στο σαγόνι για πέντε λεπτά πριν πέσετε για ύπνο. Η ζέστη θα χαλαρώσει τους μυς και θα σας βοηθήσει να μειώσετε το τρίξιμο. Δεν έχει αποτέλεσμα; Πηγαίνετε στον οδοντογιατρό για να σας δώσει ειδικό μασελάκι.

Στομάχι
Ένδειξη στρες: «Λυσσάτε» για πρόχειρο φαγητό. Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, αυξάνουν την επιθυμία σας για γλυκά.
Χαλαρώστε: Οι λιγούρες σας θα κρατήσουν όσο η κορτιζόλη εκκρίνεται σε όλο στο σώμα, γι’ αυτό αντικαταστήστε ό,τι παχυντικό σκέφτεστε να φάτε με μία τσίχλα χωρίς ζάχαρη.

Γεννητικά όργανα
Ένδειξη στρες: Η περίοδός σας έρχεται νωρίς, αργά ή και καθόλου. Όταν είστε στρεσαρισμένοι, ο εγκέφαλος στέλνει σήματα που μπορεί να μεταβάλλουν ή να διαταράξουν την ωορρηξία.
Χαλαρώστε: Μιλήστε στον γιατρό σας για τη λήψη αντισυλληπτικών. Τα αντισυλληπτικά χάπια μπορεί να εξισορροπήσουν στα επίπεδα των αναπαραγωγικών ορμονών σου και να επαναφέρουν τον κύκλο σας στο φυσιολογικό.



yahoo

Συντακτική Ομάδα
30/08/13 01:55
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>    
Το πιο φυσικό και ενυδατικό γαλάκτωμα για πρόσωπο και σώμα!

Δύο θαυματουργά συστατικά όταν ενωθούν...

Διαβάστε περισσότερα...
10 πράγματα που δεν φαντάζεστε ότι πλένονται στο πλυντήριο

Όλοι ξέρουμε ότι τα ρούχα πλένονται στο...

Διαβάστε περισσότερα...
Ένα υλικό που ήδη έχεις θα κάνει το νεροχύτη σου να λάμπει!

Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά, λέει ο σοφός λαός...

Διαβάστε περισσότερα...
Δροσερή κρέμα σοκολάτας με μπισκότα με 4 υλικά σε 15 λ

Δροσερή κρέμα σοκολάτας με κουβερτούρα...

Διαβάστε περισσότερα...