Η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας

Κατά βάθος όλοι ξέρουμε πότε είμαστε στον «σωστό δρόμο»...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες

Υπάρχει κάτι στο χρωμόσωμα Υ...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Ο τρόπος που καθόμαστε δείχνει τον χαρακτήρα μας!

Σταυροπόδι, με τα πόδια χαλαρά ή στα πλάγια...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0
Σπιτικό γαλάκτωμα καθαρισμού από έλαιο τριαντάφυλλου!

Ένα υπέροχο καθαριστικό από ροδέλαιο και...

περισσότερα >>
Αρέσει: 0 / Σχόλια: 0

Αδυνάτισμα Με Στρατηγική!

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Υγεία Μαγειρική Ψυχολογία Ομορφιά Αδυνάτισμα
Η άνοιξη μπήκε, ο καιρός ζεσταίνει και τα περσινά σου ρούχα μοιάζουν να έχουν στενέψει? Σκέφτεσαι ότι χρειάζεται επιτέλους να χάσεις τα κιλά του χειμώνα και δε γνωρίζεις ή δεν έχεις το κουράγιο να ξανακάνεις δίαιτα? Ή μήπως προσπαθείς αλλά αυτή τη φορά δε βλέπεις το ανάλογο αποτέλεσμα? Δε χρειάζεται να πανικοβάλεσαι! 

Υπάρχουν άπειροι τρόποι να χάσει κάποιος βάρος, ωστόσο η διατήρηση αυτής της απώλειας φαίνεται να είναι προβληματική σε βάθος χρόνου. Ο μόνος τρόπος για να αποφύγει κανένας την επαναπρόσληψη του χαμένου βάρους είναι να βελτιώσει οριστικά τις συνήθειες της διατροφής του και να εντάξει τη δραστηριότητα στη ζωή του.

Αν θέλετε λοιπόν να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος για το υπόλοιπο της ζωής σας, απλά έχετε κατά νου το ισοζύγιο ενέργειας (ενέργεια που προσλαμβάνουμε από την τροφή  VS ενέργεια που καταναλώνουμε κατά την κίνηση).

3 βασικά βήματα στο δρόμο της επιτυχίας

1.Κάντε έξυπνες επιλογές από κάθε ομάδα τροφίμων.
Απολαύστε ποικιλία θρεπτικών τροφών από όλες τις ομάδες τροφίμων. Εξερευνήστε το πλήθος των επιλογών που έχετε και καταγράψτε σε μία λίστα τις τροφές-“must” του ψυγείου σας από τις παρακάτω κατηγορίες:
•Φρούτα και λαχανικά
•Ολικής άλεσης προϊόντα
•Γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών
•Άπαχες πηγές πρωτεΐνης (άπαχο κρέας/πουλερικά/ ψάρια)
TIP: Καθιερώστε ένα φρούτο και ένα λαχανικό για ένα συγκεκριμένο σνακ κάθε μέρα.

2.Εξασφαλίστε τη μέγιστη θρεπτική αξία από την ενέργεια που καταναλώνετε.
Δε χρειάζετε να στραφείτε σε δίαιτες στερητικές χωρίς τα αγαπημένα σας τρόφιμα. Η μεγάλη διαφορά θα έρθει όταν καταφέρετε να κάνετε πιο έξυπνες διατροφικές επιλογές, περιορίζοντας την ποσότητα τροφίμων πλούσιων σε λίπος και ζάχαρη και εμπλουτίζοντας το διαιτολόγιό σας με τρόφιμα χαμηλών θερμίδων. Το κλειδί της επιτυχίας σας  λοιπόν κρύβεται στη μέτρια κατανάλωση και όχι στον πλήρη αποκλεισμό θερμιδικά πλούσιων τροφίμων. 

3.Βρείτε την ισορροπία σας μεταξύ της κατάλληλης διατροφής και άσκησης.
Η διατροφή μας αποτελεί το ένα μόνο σκέλος του ισοζυγίου ενέργειας. Το άλλο σκέλος είναι η φυσική δραστηριότητα. Πολλοί από εμάς δεν αφιερώνουμε τον απαραίτητο χρόνο για δραστηριότητα και έτσι οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε από τη διατροφή είναι περισσότερες από αυτές που καίμε ημερησίως. Οπότε το να βρούμε μία καλύτερη ισορροπία προϋποθέτει αύξηση της δραστηριότητάς μας καθημερινά. Η σύσταση ως προς την άσκηση είναι τουλάχιστον 30 λεπτά φυσικής δραστρηριότητας μέτριας-υψηλής έντασης/ ημέρα. Ωστόσο για να καταφέρει κάποιος να φτάσει ένα υγιές βάρος μπορεί να χρειάζεται μεγαλύτερης διάρκειας (60 λεπτά) ή/ και υψηλότερης έντασης άσκηση.  Σε κάθε περίπτωση ξεκλέψτε 15-20 λεπτά διάλειμμα καθημερινά για έναν περίπατο.

Γεωργιουδάκη Νατάσα
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc
http://www.facebook.com/natasa.georgioudaki

Διαβάστε κι άλλα σχετικά με:   Υγεία Μαγειρική Ψυχολογία Ομορφιά Αδυνάτισμα
Συντακτική Ομάδα
26/04/13 00:21
Αρέσει: 1 / Σχόλια: 0
<< Προηγούμενο Επόμενο >>    
Το νέο όπλο στο αδυνάτισμα είναι .... νωρίς στο κρεβάτι!

Ένας απλός τρόπος για να χάσει κάποιος τα περιττά του κιλά φαίνεται πως είναι να...

Διαβάστε περισσότερα...
Η σοκολάτα… αδυνατίζει;

Μπορεί να μοιάζει πολύ καλό για να είναι αληθινό, όμως...

Διαβάστε περισσότερα...
Η δίαιτα των τριών ημερών που θα σας κάνει να βρείτε άμεσα τη φόρμα σας!

Ποια είναι τα βασικά μυστικά της τριήμερης δίαιτας...

Διαβάστε περισσότερα...
Τα μυστικά για τη διατήρηση της απώλειας βάρους

Γιατί κάποιοι δεν ξαναπαίρνουν τα κιλά που έχασαν ενώ...

Διαβάστε περισσότερα...